Allmost ready - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Caroline Opstal - WaarBenJij.nu Allmost ready - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Caroline Opstal - WaarBenJij.nu

Allmost ready

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

06 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Zo mijn eerste verslag komt eraan.
Ik ben druk bezig met de laatste spulletjes halen en het inpakken kan gaan beginnen. Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten op volgende week. Ja dan mag ik eindelijk zeggen dag nederland en hallo afrika......

  • 12 Juli 2015 - 19:23

    Danielle:

    Heel veel succes en heel veel plezier lief zusje!!
    Ik denk aan je en ik ga je zeker volgen!!!
    Dikke kus van je zus xxx

  • 15 Juli 2015 - 12:06

    Mama:

    Nou Caroline, je reis naar Afrika is begonnen. Je bent in ieder geval goed aangekomen met de vliegtuigen. Nu ben je als het goed is in de bus met Patrick aan het boemelen. Ga genieten en maak nieuwe vrienden daar. Je zult heel wat indrukken krijgen, leuke maar ook zeker minder leuke dingen. Probeer ze meteen te verwerken als dit kan en een plekje te geven. Praat er over met de leiding als dat nodig is. Schrijf het van je af in je reisboekje. Daarna kun je ook verder. Het is belangrijk dat je het een plekje geeft. Je bent een kanjer en ik ben trots op je dat je dit aangedurfd hebt. Pas goed op jezelf en op elkaar. Heb heel veel plezier samen. Maar dat lukt best wel samen. Jullie zijn goed op elkaar ingespeeld. Nou meisjes dikke knuffel, we love you!!

  • 15 Juli 2015 - 21:07

    Niels:

    Heey schatje,

    Ik was heel blij om te horen dat je de meer dan 19-urige vluchten succesvol overleefd hebt.
    Dat eerste belletje van vandaag heeft mij en ik denk ook jouzelf heel erg goed gedaan.
    Toch even een bevestiging dat je veilig en wel bent aangekomen en dat alles goed met je gaat ;)
    Deze week kun je nog chillings aan doen, mensen leren kennen, omgeving bezichtigen en natuurlijk leren omgaan met de 'know hows and how to's' in de rimboe hehe, maar dat zal allemaal wel meevallen en goed komen denk ik :)
    Ik ben echt supertrots op jou schatje! Dat je in je eigen vakantie zo'n uitdaging durft aan te gaan! Wauuw, heel veel succes schatje and be safe pleeaaseee! <3
    Ohjaah, dat dagboekje: 'How to survive without me': GENIAAL! :D

    Love you very much and I think about you every day <3 xxxx

  • 16 Juli 2015 - 14:04

    Vincent:

    Waar kun je als vader nu trotser op zijn, dan op zo'n dochter die de wereld omhelst.
    Je zult veel echte rijkdom vinden in dit armste land van de wereld, Lien.

  • 18 Juli 2015 - 22:33

    Michelle William Cjay Djaly Jayden :

    hoi zussie

    na de telefoontjes apps en berichten op facebook ben je goed aangekomen!er is bijna een week geleden dat je weg ging op je grote avontuur in de rimboe en ja ondanks dat we elkaar een paar keer app heen en weer kan het nu niet je bent in Afrika dat mis ik wel hoor ff een belletje!maar dat halen we wel weer in nielsje ga ik van de week maar een lastig vallen hahahah hoop dat je al veel gezien hebt van de omgeving en de rimboe
    geniet daar van alles daar een hele dikke knuffel van ons allemaal

    love you sis

  • 18 Juli 2015 - 22:35

    Michelle William Cjay Djaly Jayden En Mientje!!!!!:

    hoi zussie

    na de telefoontjes apps en berichten op facebook ben je goed aangekomen!er is bijna een week geleden dat je weg ging op je grote avontuur in de rimboe en ja ondanks dat we elkaar een paar keer app heen en weer kan het nu niet je bent in Afrika dat mis ik wel hoor ff een belletje!maar dat halen we wel weer in nielsje ga ik van de week maar een lastig vallen hahahah hoop dat je al veel gezien hebt van de omgeving en de rimboe
    geniet daar van alles daar een hele dikke knuffel van ons allemaal

    love you sis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Heeii hallo, Leuk dat je op mijn pagina bent. Ik ga hier mijn verslag zetten over mijn stage die ik ga lopen in Malawi. Malawi ligt in het zuiden van Afrika. Ik ga hier in het Trinity Hospital in Muona werken. Dit doe ik vanuit school. Ik mocht eerst niet gaan anders zou ik in april vertrekken, maar door een hele leuke en lieve leraar heb ik de kans gekregen om in juli te gaan. Mijn verblijf is daar vanaf 13 juli tot 27 augustus samen met een studiegenoot. Veel lees plezier Ik heb er zin in !!!

Actief sinds 25 Maart 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3459

Voorgaande reizen:

25 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

13 Juli 2015 - 27 Augustus 2015

Trinity Hospital

Landen bezocht: