Trinity Hospital - Reisverslagen van Caroline van Opstal - WaarBenJij.nu Trinity Hospital - Reisverslagen van Caroline van Opstal - WaarBenJij.nu

Trinity Hospital

Ik ga samen met Lisa ander halve maand vrijwillig stage lopen in het ziekenhuis.
Dit gaat via school en we gaan daar werken als verpleegkundige en helpen waar nodig is.

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2015

monkey bay

14 Augustus 2015

antenatale ward

09 Augustus 2015

Maternity ward

02 Augustus 2015

Theatre

25 Juli 2015

peadiatric ward
Caroline

Heeii hallo, Leuk dat je op mijn pagina bent. Ik ga hier mijn verslag zetten over mijn stage die ik ga lopen in Malawi. Malawi ligt in het zuiden van Afrika. Ik ga hier in het Trinity Hospital in Muona werken. Dit doe ik vanuit school. Ik mocht eerst niet gaan anders zou ik in april vertrekken, maar door een hele leuke en lieve leraar heb ik de kans gekregen om in juli te gaan. Mijn verblijf is daar vanaf 13 juli tot 27 augustus samen met een studiegenoot. Veel lees plezier Ik heb er zin in !!!

Actief sinds 25 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3458

Voorgaande reizen:

25 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

13 Juli 2015 - 27 Augustus 2015

Trinity Hospital

Landen bezocht: